Tipy pre firmy

Skontrolujte prístupnosť vášho webu. Zvládne to aj dieťa?

Skontrolujte prístupnosť vášho webu. Zvládne to aj dieťa?

21.06.2018

Čo urobí návštevník keď príde na váš web? Začíta sa, kochá sa, kliká, surfuje…..zostane na ňom, alebo sa iba poobzerá a zdupká? Pozrite sa na váš web očami návštevníka! Privíta vás rýchlym načítaním a užívateľsky príjemným prostredím? Pomôže nájsť čo potrebujete?  

Pozrite sa čo potrebuje váš web preto, aby zaútočil na pohodlnosť a zmysly jeho návštevníkov.

Ako potiahnuť eshop vyššie? Mikrowebom!

Ako potiahnuť eshop vyššie? Mikrowebom!

24.05.2018
Už vás nebaví vylepšovať dookola váš eshop v nádeji že príde viac návštev, a zrealizuje sa viac nákupov? Trčí váš eshop v silnej konkurencii a neviete ako z toho von? Eshop potiahnu vyššie jedine dobrí kamaráti....
Evolúcia v SEO: Cluste - tématické zhluky

Evolúcia v SEO: Cluste - tématické zhluky

17.04.2018

Optimalizácia našich webstránok nikdy nekončí. Správanie používateľov sa mení a vyhľadávače sa mu prispôsobujú.  Optimalizácia je vlak, ktorým cestujeme internetom v nádeji, že už sme pre web, alebo eshop spravili všetko a že  raz zastavíme na konečnej s názvom: Navždy prví v Google!.

Význam budovania spätných liniek pre SEO

Význam budovania spätných liniek pre SEO

08.02.2018

Linkbuilding = získavanie kvalitných spätných odkazov 

V súčasnosti jeden z najdôležitejších nástrojov SEO off page optimalizácie. 

Príležitosť pre podnikateľov v regióne

Príležitosť pre podnikateľov v regióne

17.01.2018

Až 89% zrealizovaných obchodov začína vyhľadávaním na internete. Aj v mobile aj v počítačoch. 

  • Ešte nemáte svoju internetovú stránku? 
  • Váš web nie je optimalizovaný pre mobilné zariadenia? 
  • Redizajn s responzívnym riešením sa Vám zdá drahý? 
Ako zvíťaziť v Google? Hlavné faktory poradia

Ako zvíťaziť v Google? Hlavné faktory poradia

18.12.2017
Čo ten Google vlastne chce? Aké konkrétne parametre na webových stránkach hodnotí? Na čom mu záleží najviac? Na základe čoho rozhodne o tom, na ktorú pozíciu stránku umiestni vo výsledkoch vyhľadávania?  
Vaše produkty na regionálnej rýchlodiaľnici

Vaše produkty na regionálnej rýchlodiaľnici

13.11.2017
Lokálne vyhľadávanie zažíva BOOM. Za všetkým čo vyhľadávame pripisujeme názov mesta, kde bývame. Vyhľadávame na mobilných telefónoch. Radšej si priplatíme za dopravu, ako sa trepať niekam do iného okresu. A nemáme na to ani čas. 
Nielen potraviny chceme lokálne

Nielen potraviny chceme lokálne

11.10.2017
Na našom "malom" Slovensku máme pocit, že ak chceme predávať, mali by sme byť všade na očiach. V Užhorode, v Klokočove, Šali, aj Skalici. Lačným pohľadom cielime na celoslovenský trh. Namiesto toho, aby sme sa pozreli priamo ku svojim nohám na miesto kde stojíme. Naši zákazníci už nelietajú po celom Slovensku, ale sedia pri našom komíne. Čo tým myslím?  
5 zásadných tvrdení Google o mobilnom svete

5 zásadných tvrdení Google o mobilnom svete

21.09.2017
Tušili sme čo sa deje, len sme neverili, že je to už realitou. Nákup produktu, alebo objednávka služby je ovládaná mobilným svetom.
Rozhodnutie zákazníka o nákupe ovplyvňujú mikromomenty. Google zverejňuje výsledky svojich rozsiahlych prieskumov a sú šokujúce.
 
Nákupný proces zákazníka - od momentu vzniku jeho potreby, po zaplatenie nie je priamou cestou. Okolo jeho rozhodnutia sa vinie kľukatá cesta kontaktných bodov s dodávateľom. Preto, aby si Vás vybral potrebujete vytvárať čo najviac kontaktných bodov na jeho nákupnej ceste.
Rozhoďte sieť mikrowebov!

Rozhoďte sieť mikrowebov!

03.08.2017
Jedna z najlacnejších možností budovania optimalizovaného satelitného webu. 
Jednoduchá administrácia siete spätných odkazov z mikrostránok.