Tipy pre firmy

Ako potiahnuť eshop vyššie? Mikrowebom!

Ako potiahnuť eshop vyššie? Mikrowebom!

Už vás nebaví vylepšovať dookola váš eshop v nádeji že príde viac návštev, a zrealizuje sa viac nákupov? Trčí váš eshop v silnej konkurencii a neviete ako z toho von? Eshop potiahnu vyššie jedine dobrí kamaráti....
Význam budovania spätných liniek pre SEO

Význam budovania spätných liniek pre SEO

Linkbuilding = získavanie kvalitných spätných odkazov 

V súčasnosti jeden z najdôležitejších nástrojov SEO off page optimalizácie. 

Príležitosť pre podnikateľov v regióne

Príležitosť pre podnikateľov v regióne

Až 89% zrealizovaných obchodov začína vyhľadávaním na internete. Aj v mobile aj v počítačoch. 

  • Ešte nemáte svoju internetovú stránku? 
  • Váš web nie je optimalizovaný pre mobilné zariadenia? 
  • Redizajn s responzívnym riešením sa Vám zdá drahý? 
9 hlavných faktorov pre umiestnenie v Google

9 hlavných faktorov pre umiestnenie v Google

Čo ten Google vlastne chce? Aké konkrétne parametre na webových stránkach hodnotí? Na čom mu záleží najviac? Na základe čoho rozhodne o tom, na ktorú pozíciu stránku umiestni vo výsledkoch vyhľadávania?  
Vaše produkty na regionálnej rýchlodiaľnici

Vaše produkty na regionálnej rýchlodiaľnici

Lokálne vyhľadávanie zažíva BOOM. Za všetkým čo vyhľadávame pripisujeme názov mesta, kde bývame. Vyhľadávame na mobilných telefónoch. Radšej si priplatíme za dopravu, ako sa trepať niekam do iného okresu. A nemáme na to ani čas. 
Zákazníci nelietajú po Slovensku, sedia pri vašom komíne

Zákazníci nelietajú po Slovensku, sedia pri vašom komíne

Na našom "malom" Slovensku máme pocit, že ak chceme predávať, mali by sme byť všade na očiach. V Užhorode, v Klokočove, Šali, aj Skalici. Lačným pohľadom cielime na celoslovenský trh. Namiesto toho, aby sme sa pozreli priamo ku svojim nohám na miesto kde stojíme. Naši zákazníci už nelietajú po celom Slovensku, ale sedia pri našom komíne. Čo tým myslím?  
5 zásadných tvrdení Google o mobilnom svete

5 zásadných tvrdení Google o mobilnom svete

Tušili sme čo sa deje, len sme neverili, že je to už realitou. Nákup produktu, alebo objednávka služby je ovládaná mobilným svetom.
Rozhodnutie zákazníka o nákupe ovplyvňujú mikromomenty. Google zverejňuje výsledky svojich rozsiahlych prieskumov a sú šokujúce.
 
Nákupný proces zákazníka - od momentu vzniku jeho potreby, po zaplatenie nie je priamou cestou. Okolo jeho rozhodnutia sa vinie kľukatá cesta kontaktných bodov s dodávateľom. Preto, aby si Vás vybral potrebujete vytvárať čo najviac kontaktných bodov na jeho nákupnej ceste.
Mikroweb v sieti Virtualne ako SEO nástroj 

Mikroweb v sieti Virtualne ako SEO nástroj 

Jedna z najlacnejších možností budovania optimalizovaného satelitného webu. 
Jednoduchá administrácia siete spätných odkazov z mikrostránok. 
8 dielov pre vyskladanie cesty zákazníka s Vám

8 dielov pre vyskladanie cesty zákazníka s Vám

Napriek všetkým dostupným informáciám o internetovom marketingu, napriek novým technológiám, sociálnym sieťam, či dostupnosti internetu, je získanie zákazníka a budovanie obratu akoby čoraz ťažšie.

89% rozhodovania o nákupe prebieha v sieti internetu a pred tým, ako sa zákazník stretne s predajcom.  Ak staviate hladkú cestu, po ktorej povediete zákazníka priamo k vám, mali by ste na nej položiť aj tieto kamene.

Stačí mať web a pár fanúšikov na Facebooku?

Stačí mať web a pár fanúšikov na Facebooku?

Celosvetové štatistiky hovoria jasnou rečou. Ešte pred pár rokmi sme hovorili, že zákazník sa potrebuje so značkou stretnúť 3-5x, aby uskutočnil nákup. Dnes je realita taká, že na nákupnej ceste potrebuje až 20 kontaktných bodov. 

 


Autor článkov

Katarína Gavurová
zaoberá sa marketingovým poradenstvom a sociálnymi sieťami vo WEBY GROUP.
gavurova@webygroup.sk