Nové zobrazenie/Staré zobrazenie - výber

Firemná prezentácia môže byť zobrazená dvoma spôsobmi:

  • staré zobrazenie  - jednoduchá prezentácia firmy s obmedzenými možnosťami
  • nové zobrazenie - nová grafická prezentácia firmy s rozšírenými možnosťami (články, zasielanie hromadných sms, banery na úvodnej stránke)

Príklad starého zobrazenia

Firemná prezentácia - staré zobrazenie

Príklad nového zobrazenia

Firemná prezentácia - nové zobrazenie

Prepnutie starého zobrazenia na nové zobrazenie vykonáte v záložke Základné údaje  - voľbou Nové zobrazenie. Po kliku na ULOŽ  sa zmení grafické usporiadanie firemnej prezentácie a v menu pribudne položka Rozšírené s novými možnosťami a modulmi. 

Nové a staré zobrazene firemného profilu

Pozor - pri prepnutí do nového zobrazenia sa v menu stratí možnosť upraviť text o firme (Pôvodne vyplnený v časti Odporúčané údaje pre GOOGLE). Je nahradením nových dvoch podstránok: O nás a Naše služby. Preto sa neprenáša do nového zobrazenia automaticky. Tento text je pred prepnutím nutné prekopírovať si, ak má byť použitý aj v novom zobrazení. Obe zobrazenia je možné prepínať medzi sebou bez straty už vyplnených údajov. Ak ste si zabudli pôvodný text odkopírovať, stačí si znova zapnúť staré zobrazenie a text sa znova objaví v položke Odporúčané údaje pre Google.