Tipy pre firmy

Zákazníci nelietajú po Slovensku, sedia pri vašom komíne

Zákazníci nelietajú po Slovensku, sedia pri vašom komíne

Na našom "malom" Slovensku máme pocit, že ak chceme predávať, mali by sme byť všade na očiach. V Užhorode, v Klokočove, Šali, aj Skalici. Lačným pohľadom cielime na celoslovenský trh. Namiesto toho, aby sme sa pozreli priamo ku svojim nohám na miesto kde stojíme. Naši zákazníci už nelietajú po celom Slovensku, ale sedia pri našom komíne. Čo tým myslím?  
5 zásadných tvrdení Google o mobilnom svete

5 zásadných tvrdení Google o mobilnom svete

Tušili sme čo sa deje, len sme neverili, že je to už realitou. Nákup produktu, alebo objednávka služby je ovládaná mobilným svetom.
Rozhodnutie zákazníka o nákupe ovplyvňujú mikromomenty. Google zverejňuje výsledky svojich rozsiahlych prieskumov a sú šokujúce.
 
Nákupný proces zákazníka - od momentu vzniku jeho potreby, po zaplatenie nie je priamou cestou. Okolo jeho rozhodnutia sa vinie kľukatá cesta kontaktných bodov s dodávateľom. Preto, aby si Vás vybral potrebujete vytvárať čo najviac kontaktných bodov na jeho nákupnej ceste.
8 dielov pre vyskladanie cesty zákazníka s Vám

8 dielov pre vyskladanie cesty zákazníka s Vám

Napriek všetkým dostupným informáciám o internetovom marketingu, napriek novým technológiám, sociálnym sieťam, či dostupnosti internetu, je získanie zákazníka a budovanie obratu akoby čoraz ťažšie.

89% rozhodovania o nákupe prebieha v sieti internetu a pred tým, ako sa zákazník stretne s predajcom.  Ak staviate hladkú cestu, po ktorej povediete zákazníka priamo k vám, mali by ste na nej položiť aj tieto kamene.

Stačí mať web a pár fanúšikov na Facebooku?

Stačí mať web a pár fanúšikov na Facebooku?

Celosvetové štatistiky hovoria jasnou rečou. Ešte pred pár rokmi sme hovorili, že zákazník sa potrebuje so značkou stretnúť 3-5x, aby uskutočnil nákup. Dnes je realita taká, že na nákupnej ceste potrebuje až 20 kontaktných bodov. 

 

Nákupná persóna šetrí vaše peniaze a čas

Nákupná persóna šetrí vaše peniaze a čas

Vynakladáte úsilie, čas  a peniaze na reklamu a oslovíte ňou 1000 ľudí. Z nich ale iba 10 zrealizuje nákup.  V tom prípade ste 99% vašich prostriedkov vynaložili zbytočne. 

Autor článkov

Katarína Gavurová
zaoberá sa marketingovým poradenstvom a sociálnymi sieťami vo WEBY GROUP.
gavurova@webygroup.sk

 

Banner mobilná reklama