Tipy pre firmy

5 zásadných tvrdení Google o mobilnom svete

5 zásadných tvrdení Google o mobilnom svete

Tušili sme čo sa deje, len sme neverili, že je to už realitou. 
Nákup produktu, alebo objednávka služby je ovládaná mobilným svetom.
Rozhodnutie zákazníka o nákupe ovplyvňujú mikromomenty.
Google zverejňuje výsledky svojich rozsiahlych prieskumov a sú šokujúce.
8 dielov pre vyskladanie cesty zákazníka s Vám

8 dielov pre vyskladanie cesty zákazníka s Vám

Napriek všetkým dostupným informáciám o internetovom marketingu, napriek novým technológiám, sociálnym sieťam, či dostupnosti internetu, je získanie zákazníka a budovanie obratu akoby čoraz ťažšie.

89% rozhodovania o nákupe prebieha v sieti internetu a pred tým, ako sa zákazník stretne s predajcom.  Ak staviate hladkú cestu, po ktorej povediete zákazníka priamo k vám, mali by ste na nej položiť aj tieto kamene.

Stačí mať web a pár fanúšikov na Facebooku?

Stačí mať web a pár fanúšikov na Facebooku?

Celosvetové štatistiky hovoria jasnou rečou. Ešte pred pár rokmi sme hovorili, že zákazník sa potrebuje so značkou stretnúť 3-5x, aby uskutočnil nákup. Dnes je realita taká, že na nákupnej ceste potrebuje až 20 kontaktných bodov. 

 

Nákupná persóna šetrí vaše peniaze a čas

Nákupná persóna šetrí vaše peniaze a čas

Vynakladáte úsilie, čas  a peniaze na reklamu a oslovíte ňou 1000 ľudí. Z nich ale iba 10 zrealizuje nákup.  V tom prípade ste 99% vašich prostriedkov vynaložili zbytočne.